11 de març del 2015

Osset de Circ

Cada cop rebo més encàrrecs de regals per nadons i és que l'ocasió bé ho mereix! 

Em contacten buscant una cosa especial, quelcom artesanal i únic, volen un regal que expressi tota l'estima i la il·lusió pel petit nou membre familiar. Jo per la meva part, aportant la meva experiència de mare, proposo que sigui un regal pràctic i útil. 

Així és com neixen aquests sets personalitzats amb tota la vostra estima i la meva millor dedicació.


Aquest set inclou...


 Bossa petita amb nom brodat.
Ideal per portar bolquers i tovalloletes a la bossa del canvi, més endevant pot servir per dur l'esmorzar o el berenar a l'escola.



  Bossa gran amb motiu brodat amb aplicació. 
Part posterior amb nom brodat.
Una bossa més gran per dur la robeta de recanvi i igualment pràctica quan sigui més gran.



Necesser brodat a mà.
Un pràctic necesser per portar els indispensables a la bossa o de viatge amb un motiu vintage perque mai passi de moda.


Esper-ho que us hagi agradat ;)


1 comentari: